Hem och härd

om husliv, handarbete och annat pyssel

Nytt år och ny blogg

Jag har länge varit trött på blogg.se och känt att jag behöver en nystart vad gäller bloggandet. Valet föll på wordpress och förhoppningsvis stannar jag här. Min gamla blogg kommer att finnas kvar som receptsamling om inte annat.

Bloggen kommer att drivas i samma hjulspår som tidigare med köksexperiment och diverse textila projekt som tema. Förhoppningsvis blir det även en del nya inslag, i form av tankar om hus och trädgård tillexempel. I mitten av mars lämnar nämligen jag och min man stadslivet och flyttar ut till ett litet samhälle i Kolmårdsskogen. Fyra veckor kvar och vi måste snart börja packa på allvar.

Väl mött!

 

 

Single Post Navigation

Kommentera

